9.08.2012

Sınırı buldum...



Sınır deyince hemen ülke yada il sınırı anlamayın... 
Hani filmlerde görmüşüzdür. Bir çizgi vardır. Çizgiyi geçince ciddi anlamda atmosfer değişikliği olur. İşte öyle bir sınır buda.. 

Arkadaşlarla buluşmak için yer belirledik... Mekana gitmeden önce buluşup öyle gidecektik. Onların arabayla gelip beni almaları, ters istikamete gidip tekrar geri dönmelerinden başka bir şey değildi... 

Bende işi kolaylaştırmak için metroya binerek otogara gittim... Onlarda otogarın yukarısındaki alışveriş merkezinin önünden beni alacaklardı... 

Metrodan indim.. Otogarın içinden geçtim.. Her yerde bir ses, kimisi eğleniyor kimisi işini yapıyordu... 

Beni alacakları yere geldim ve durdum.. Durur durmaz bir sessizlik oldu... Yüksek seste çalan bir ses sistemini birden kapatırsınız ve boşlukta kalmış gibi olursunuz ya... İşte aynı o his.. 

Sağıma baktım yaşam belirtisi yok, karanlık... Hava sıcaklıklarında  düşmesinden dolayı durup aklımdan "kış geldi." diye geçirdim... 

Sonra git gide yaklaşan bir müzik sesi dikkatimi çekti.. Git gide yaklaştı.. Baktım gelen bizimkiler.. Yanımda durup "Hadi binsene" dediler.. Bir sağıma baktım, bir de soluma... Sağım karanlık, sessiz.. Solumda bizimkiler... 

İşte sınır buydu... 

Sağa gitsem her şey bitecek gibiydi.. Tüm dert, tasa, sıkıntı... Yaklaşık 2-3 dk orada öyle kaldım sanırım.. dahada kalırdım aslında. Zibidinin biri arabadan inip "Ne oluyoruz lan !!" demeseydi. :) Atmosferin içine etti BRAVOOO... 


Arabada "Ne oldu sana?" sorularından sıkılmadım değil... O gelirken müziğin sesi 2km öteden duyulan araba, ben binince tekerli tabuta döndü.. Buda negatif elektrikten kaynaklanıyor olsa gerek.. 

Sonra aklımdan geçirdim... 

"Sağa mı gitseydim?" Sonrada "Hadi Lan !! Filmlerde olur o.. Ne içiyoruz gençlik ?? :)"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aşağıdan "Anonim" seçeneğini seçerek isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz :)