2.28.2012

Unuttum lan :)




Unutkanlık başa beladır.. Kimisi "Lan unutkanlığın nesini yazıyorsun ?" diye bilir.. 
Unutulur da bu unutulmaz bence :) Ama unuttum işte :/

Geçen yolda gidiyorum.. Işıklara geldim kırmızı yandı, durdum... Solumdaki arabanın camındaki adam camı açmış bir şizofreni andırırcasına garip garip elini kolunu sallıyor.. Bir an tırstım.. Sonra baktım bir şey sorası gelmiş gibi.. Sesi biraz fazla açılmış olan teybin sesini kıstım. Sonra hemen karşılık geldi..

-Pardon ! Kaymakamlığa nasıl gidebiliriz ?

Önce tarif ettim sonra ışık yanınca...

-Önünden geçeceğim. Takip et..

.....dedim.. O esnada peşimde bir aracın olduğu biliyordum... Kaymakamlığın önünde yavaşlayıp dörtlüleri yakarak işaret ederim diye düşündüm.. Plan hazırdı.... Unutmasaydım gayetde başarılı olabilirdi..

Sonra trafik sıkıştı !! Dayanamadım soktum kafayı ara sokağa.. O köşe senin bu köşe benim sıkışık kısmı atlattım ve ana caddeye çıktım... Sonra yardıra yardıra kendi gideceğim yere vardım.. Arabayı tam park ediyordum kiii.... "Lan !! Adam nerede ?" indim sağıma soluma bakındım yok...

O sıkışıklıktan kaçarken peşimden gelememiş olmalıydı.. Yani umarım öyledir... Ara sokağa girerken peşimden geldiyse ve sokak aralarında beni kaybettiyse Allah yardımcısı olsun.. Hiç ummadığı yerlerden çıkacak :)

Ya beni takip etmeye devam etseydi ?? OHAA !! Düşünsene misafirliğe gidiyorum asansöre benimle birlikte binen biri var.. Can alıcı soru.. "Kaymakamlığa daha gelmedik mi ?" Lan dayı bi git !! :))

1 yorum:

Aşağıdan "Anonim" seçeneğini seçerek isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz :)