2.28.2012

Kendini belli etti :)


Yeahhh... Hastayım şu espiri yapayım diye uğraşırken kendini yerin dibine sokanlara..
Yerin dibine girmek kadar ne kadar dibe girdiğinde önemlidir.
Yer kürenin merkezine ulaşıp kendini imha etmek kaçınılmaz olabiliyor... Neyse. Bence böyle yapan biri (kişiden kişiye değişir) ile karşılaştım..

Konu psikolojinin konusu olan gelişim dönemleridir. Hoca yandaki tabloyu sunmuştur ve açıklamaktadır...

Tabloda Okul çağı olarak sunulan konum derste çocukluk dönemi olarak sunuldu..
Çocukluk çağındaki çocuğa bir çok kişininde yaptığı gibi toplamda 1 lira olan 2 adet 50 krş gösterilerek tek parça olan 20 tl çocuktan alınır. Çocuğa göre 2 parça para daha fazladır.
Yada elmayı 4 parçaya bölersek çocuk bu bana fazla sen bana bir elma versen yeter der...
Yani çocuk için miktar önemlidir.. Tam bunu söylerken bi aynştayn fırlar...


-"Benim için hayla 4 parça elma fazla..."


bunu söyleyen 20 yaşını aşmış olduğuna göre... Yer kürenin merkezine doğru kaç km yol aldığını siz hesaplayın..

Sonradan pişmiş kelle gibi sırıtması da  bende "oğlum olsa çeker vururum" etkisi yarattı...

Buda şu varsayımı destekler nitelikte..
"Kendisi üniversiteye, beyni anasınıfına giden kişiler var.. Eve birlikte dönüyorlar.."

Ondan sonra eğitim şart.. Lan bunu ne kadar eğiticen ?
Adam kendini CMYLMZ sanıyor !!!

Benim muhabbet kuşum olan Jimmy bile daha akıllı :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aşağıdan "Anonim" seçeneğini seçerek isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz :)