1.14.2012

Korkuttun beni Jimmy !!!

JIMMY     :)

Selamlarr :)

Tanıştırayım. Yuk
arıdaki mavimsi şey benim yıllardır beslediğim muhabbet kuşum. Ama onun bir adı var "JİMMY".  Biliyorum orjinal bir adı var. Her ne kadar seslenenler adının "CİMİ" diye yazıldığını sansalarda.

Jimmy, bunlarda web tarayıcısında yolunu kaybetmiş okurlar :)

Tanışma faslını geçtiğimize göre bu sevimli yaratığın beni nasıl korkuttuğuna gelelim.
Günler önce banyosunu koymama rağmen banyo yapmıyordu. Hee evet Jimmy nin kendi banyosu var. Kafesin kapısına takılıyor, böyle içerisine girip kanatlarını çırparak banyo yapıyor. Normalde zaten sevimli olan bıcırık banyo yaparken daha bir sevimli oluyor. İzleyenlerin yüzünde istem dışı salak bir tebessüm oluşuyor. Hatta elimde banyosunu gören olursa "Aaa. Banyomu yapıcak dur izlemeye geliyorum." diyenler oluyor.

Neyse banyosunu koymama rağmen yıkanmıyordu. Kokmaya başladı. Beyaz renkli tüğleri gri renk oldu. Kendiside rahatsız oluyordu. Kaşınıp duruyordu.

Şunu yıkayayım dedim. İlk kez yıkamıyordum bu şekilde. Yıkadıktan sonra fanın önüne koydum. Alışkındı...
Sıcak havaya gelen yeri kuruyunca dönüp ıslak olan yerlerini kurutuyordu. Böyle kurur diyerek kafesini yıkamaya gittim. Nereden bileyim bu sefer kaçıp soğuk beton zeminin üzerine gideceğini. Hiç yapmazdı..
Kafesi yıkamayı tamalamadan bir bakayım şuna dedim. 

O da ne !! Betonun üzerinde duruyor. Zaten hava soğuk !! Betonda buz gibi.. Birde üstüne hayvan sıçan gibi ıslak..
Elimi uzattım, hemen geldi. Az kıpraştı sonra kendini bıraktı. Ayakları ile tutunamıyor. Kafasını yan tarafa büktü, hiç düzeltmiyor. Gözlerinide kapattı ... Ne oluyor lan sana ? ! ? !

Kıpırdarsa kendine gelir düşüncesiyle elime alıp koltuğun üzerine az bir mesafaden attım. Bir televizyon kumandasından farksızdı. Hiç Hareket etmiyordu. Yuvarlıyordum, düz durmak için hiç çaba göstermiyordu.
Dedim gitti hayvan. Kendi kendine ölse bu kadar etkilemezdi belki. Ama benim ihmalim yüzünden bu haldeydi. nasıl bir psikolojik çöküntüydü anlatamam. Tamam yıllardır besliyorum. Çok seviyorum ama seven sadece ben değilimki. Fazlasıyla oyunucu olduğu için  evdekilerde seviyor. Gelen misafirler bile Jimmy nerede diyorlardı. Telefonla görüştüğüm arkadaşlarım bile soruyorlardı Jimmy ne yapıyor diye...

Aklıma suyuna damlattığım vitamin geldi. Gagasını açıp 2 damla damlattım. Sonrada fön makinesini alıp iyicene kuruttum. Çok sıcak havayla değil tabiki. Bütün tüğleri kurumuştu ama kanadının altındaki tüğler hariç. Onlarıda kurutayım diye kanadını açtım birden kanadını kapatmaya çalıştı ama çok güçsüzdü.
Kanadını açıp oradaki tüğlerini kuruttum. hayla elimde cansız gibi yatıyordu. Tam olmıyacak bu böyle veterineremi götürsem diye düşünüyordumki kıpırdamaya başladı. Sıpa avucumda rahatı bulmuş yatıyor. Yede bıraktım ayaklarının üzerine bastı hemen ama hayla eski canlılığı yoktu. Aldım kafesine koydum kafesinide kaloriferin yanına koydum. Tüneğinde düzgün bir şekilde duruyordu.
 
Gece boyunca arada kalkıp baktım ne yapıyor diye....
Neyseki kurtarmayı başardım. :) Dahada elimle yıkamam...
Artık yıkanmak isteyince suluğunun içine kafasını sokuyor. Bende banyosunu takınca hemen atlıyor içine yıkanıyor bir güzel. Sonrada kaloriferin yanına koyup üzerini örtüyorum. Daha kolay kuruyup tüğlerini düzeltmeye başlıyor.

Ne Bakıyon ? ! ? !

Böyle bir badire atlattık. Şimdide klavyenin üzerinde parmaklarımla kavga ediyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aşağıdan "Anonim" seçeneğini seçerek isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz :)