5.11.2011

EUROVISION’DAN ELENMEMİZ TWITTER’DA EN ÇOK KONUŞULAN KONU!

EUROVISION’DAN ELENMEMİZ TWITTER’DA EN ÇOK KONUŞULAN KONU!... İŞTE YAPILAN YORUMLAR!...
 
 
İşte Eurovision yorumları;

DEMET AKALIN
Yüksek Sadakat popculara laf etmişti gitmeden! Allah'ın tokatı yok diyeceğim. Ayıp olmaz değil mi :) Saygılar.

ŞAHAN GÖKBAKAR
Yüksek Sadakat, takmayın kafanıza. Belki üstünüzden bir kuş geçer, kanadından bir tüy düşer...

HANDE YENER
Keşke!
ŞEBNEM BOZOKLU
Ah Atiye diyorum, susuyorum...

EBRU POLAT
Moral sıfır, Eurovision'da elendik. Bunu Nihat'a nasıl anlatmayı düşünüyorsunuz. Sabahtan beri bunu düşünür oldum. Çok kızacak...

IŞIN KARACA
Harbiden elendik mi? Yüksek Sadakat'a geçmiş olsun...

FERHAT GÖÇER
Eurovision'da elendik çok üzüldüm. Yüksek Sadakat'in bunu haketmediğini düşünüyorum. Çok değerli bir grup, moral ve desteğe ihtiyaçları olacak.

METİN AROLAT
Ne yani, diğer şarkıların tümü bizim şarkımızdan daha mı iyiydi? Yok öyle bir şey. Saçmalık...

ARMAĞAN ÇAĞLAYAN
Seneye Eurovision adayımı açıklıyorum, Yıldız Tilbe. Valla çok eğleniriz ülkecek. Nihat Doğan adadan dönünce hepimizin intikamını alır Yüksek Sadakat'tan. Siz nasıl üzersiniz benim milletimi der! Bir de döver! Rahat olun.

AYŞE ÖZYILMAZEL
Aaa, Yüksek Sadakat gerçekten elendi mi?


CÜNEYT ÖZDEMİR
Ne yani kahpe batı dünyası (!) bizi Orovizyondan eledi mi!
Hay bin Bülent Özveren'in telefondaki cızırtılı sesi! Göğsüm daralıyor, yüreğim yanıyor... Olmayaydı sonumuz böyle!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aşağıdan "Anonim" seçeneğini seçerek isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz :)