5.22.2011

bir daha gitmeyeceğim arkadaş :)

Daha önceden işlettiğim internet kafenin sahibi, kafeyi başka bir yere taşımıştı. Ara sıra uğrarım, can sıkıntısı gidermek için iki lak lak yaparız, hal hatır sorar giderim. 2 seferdir akşam geç saatlerde gidiyorum. Her ne hikmetse ben kafeye girdikten sonra bütün müşteriler 5 dakika içerisinde kalkıp gidiyor. Kendimde sorun olduğunu düşünmeye başladım. İlk seferinde kendisi "ilk kez bu kadar erken çıkıyorum" demişti :) Bu gecede yanında çalışan arkadaş "İlk defa erken çıktık" dedi :) Bende, aynı mekanda bulunduğum insanları, mekanı terk etmeye zorlayıcı bir tür özellik varda benim mi haberim yok. Müşterilere buradan soruyorum, " Ne ayaksınız lan siz ?" :) Adamın işini baltalıyorum gibi bir şey :) Benim yüzümden iş yapamaz hale gelecek :) Tabi gitmeyeceğim dediğime bakmayın, gitmeden duramam ama umarım benimle alakalı bir durum değildir. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aşağıdan "Anonim" seçeneğini seçerek isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz :)