3.15.2011

seyahat ve hava durumu sorunsalı

12 mart da İstanbul dan Bolu ya gittim. İstanbul da bahar havası vardı. Bolu da hava nasıl diye sormayı düşünemedim. zaten 1 gün kalacağım için pekde umursamadım açıkçası. yollar güzeldi :) kenarlarda, kıyıda, köşede, güneş görmeyen yerlerde azıcık kar birikintilerine rastlamak mümkündü. Gebze, Kocaeli derken kar birikintileri gittikce artmaya başladı. Düzce de bembeyaz tepelere rastlamak mümkündü. Bolu tünelinden çıkınca ilk hapşırma işlemini gerçekleştirdim :) heh dedim buluttan nem kaptık :) yerler pek iyi değildi. buzlanma ihtimali çok yüksekti. hız sınırlarını hafifi zorlayarak, hedefimize ulaştık. yerdeki karlar buz olmuştu. söylenene göre çok güzel, hiç durmadan 2-3 gün boyunca kar yağmış. fazla zorlamadan 2 saatde gitmiştik. az hoşbeş, az lak lak dan sonra herkez yatışa geçti. sabah kahvaltımızı yapıp nerelere gidelim diye düşündük. gölcük güzel bir tercihti. ama biz bahar havasına uygun elbiselerle gitmiştik. durum o kadar feciydiki benim ayaklarımda converse ayakkabılar vardı. neyseki ordakiler hazırlıklı oldukları için fazla birer bot, mont, atkı filan bulmak zor olmadı. gölcük e geldiğimizde heryer bembeyazdı. göl buz tutmuştu. biraz çay keyfi, birazda yürüyüşün ardından evin yolunu tuttuk. eve gelince aspirin & gripin den yardım almamak mümkün değildi :) akşam saatlerinde yola çıkarak 2- 2.5 saat sonra İstanbul a vardık. ilaç almaya aynan devam tabi :) hafif burun akıntısı & ara sıra hapşırmak haricinde bir skıntı yok :) güzel bir ziyaretdi :)

ama bir yere gitmeden önce deprem çantası gibi bir çanta hazırlayıp, içerisine gittiğimiz yer soğuk olursa diye bot, mont, bere, eldiven koymak lazım. yoksa gezinin felaket olması kaçınılmaz :)