3.08.2011

Resident Evil 4 dublaj saçmalığı



az önce resıdent evil 4 ü izledim. izlediğim türkçe dublajdı. tam dublaj değildi aslında. filmin yarısı orjinal dilindeydi. Allah tan az da olsa ingilizcemiz varda olayı kurtardık. hayatımda böyle dublaj görmedim arkadaş :) hele bi yer vardı tam kilit nokta :) anlamasam kafayı yerdim heralde :) serinin bu bölümüde eskilerini aratmıyordu. çıkalı o kadar zaman nasıl şimdiye kadar izlememişimi gözümden kaçmış anlamadım valla :S askerdeyken çıkan filmleri yakalamak zor tabi. ama filmin sonundan anladığım kadarıyla seri hayla bitmedi. bitmesinde zaten. izlerken zevk aldığım nadide serilerden. residen evil 5 i dört gözle bekliyorum. keşke çekimler bu kadar uzun sürmese. ama araştırmalarıma göre resident evil 5 serinin son filmi. nasıl biteceğinide çok merak ediyorum. çıksın biran önce :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aşağıdan "Anonim" seçeneğini seçerek isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz :)