3.07.2011

Hp nin garanti dışı sermayesi



elimde hp marka yazıcı var. hp gerçekden kaliteli mallar üretiyor bu doğru. ama  sadece malzemenin kaliteli olması yetiyormu ? yetmiyor. bunu bir kez daha anladım. 

uzun süre önce aldığım, pek kullanmadığım kii bu zaman sarfında askerlik görevimi yerine getirdim yani yazıcı alındığından beri doğru düzgün çalışmadı. durduk yere bozulacak halide yok zaten. neyse gel zaman git zaman yazcının içerisinde ufak bir parçası kırıldı. parçasını araştırdım bulamadım bulabilsem kendim değiştirecem. parçayı bulamayınca servisine göndereyim dedim. hp nin orjinal sitesinden hp desteği veren firmaların telefonlarını bulup aradım. 2 tane firma bulabildim yazıcımın parçasını bulunan. garanti süresi bitti & içindeki parça kırıldı dedğimde firmanın biri tarafından "Cihazı getirin. 30 tl ücret öderseniz cihazınızı inceleyip ne kadar masrafı olduğunu bildiririz" dediler. 30 tl ücreti cihazıma ücret verilmesi için ödeyeceğim. neyse dedim başka firmayı aradım onlarda 70 tl ücret ödeyin inceleyelim dediler. len cihazın garanti süresi bitti müşteri desteğide bitti.


bende çalıştım teknik servis olarak. müşteri arıyorcu cihaz suya düştü, damdan düştü, ekranı parçalandı, cihazı 10 sene önce aldım diyordu. bizde gönderin inceleyelim ama cihazın x kadar masrafı çıkabilir diyerek kaba taslak ücret bile bildiriyorduk. cihazı incelemek ücretiszdi bizde. hp tam tersi. bumu hizmet anlayışı ? zaten bana herhangi bir cihaz için tevsiyede bulunmamı isteyenlere hiç öncelikli olarak hp demedim. ama 2.-3. sırada hp diyebiliyordum. yaşadığım bu teknik servis sorunundan sonra nasıl eşime, dostuma hp yi önerebilirim?


hp gibi bir firmaye bunu hiç yakıştıramadım açıcası. garanti bitene kadarmış her hizmet..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aşağıdan "Anonim" seçeneğini seçerek isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz :)