3.11.2011

The Mechanic filminde, çekirdeksiz hedef vurma..





az önce the mechanic filmini izledim. red kadar hoşuma gitmedi. klasik Jason Statham filmiydi. yani tetikçimiz gene iş başında. türlü planlarla hedef mortingen :) ama hiç dikkat etmeden yakaladığım bir kare var. filmde Jason Statham, Ben Foster a eğitim amaçlı atış yaptırıyor. hedef sanırım araba koltuğuydu (hedef konusunda emin değilim). atış yapılıyorrrrr ve hedef parça pinçik :) sonra kamera atış yapılan tüfeğe dönüyor ve tüfekten çıkan manevra fişeğinin boş kovanı. manevra fişeğinin içinde çekirdek yoktur. yani silah ateş aldığında sadece barut un patlama sesi gelir fakat silahın namlusundan çekirdek çıkmaz. aynı çocukken oynadığımız mantar tabancaları gibi. onlarda sadece ses çıkartıyordu hatırlarsanız. yani hedefe giden bir şey yok. ama gördüğümüz kadarıyla hedef vuruldu. eeee hedefi kim vurdu ? :) bu tam bir muamma :)


film çekiyorsun. filmde envayı çeşit mühimmat var. normal bir fişeğin boş kovanını bulamadınız mı yaw :) nasıl dikkatlerden kaçmış anlamadım. yada buna kimse dikkat etmez mantığıyla gidilmiştir. bilemiyorum.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aşağıdan "Anonim" seçeneğini seçerek isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz :)