3.09.2011

koku alma organım telef oldu...





bünyemde büyük hasar var. o esnada koku alma duyumu kaybettim sanmıştım . metrobüs denilen illete bindim. ee o kadar uyarı yapıyorlar, yağışlar nedeniyle toplu taşıma araçlarını kullanın diye. yoksa benzine yapılan faiş zamların konuyla alakası yok :) neyse drama dönelim. evet gerçekden dramdı. resmen gözlerim yaşardı, soğan kokusundan. adam soğan yememiş abii, soğan onu yemiş sonra geri çıkartmış. lanet bir koku vardı. duraklarda kapı açılınca içeri giren oksijen, bir nebze yaşama bağladı bizi. hafif baygın şekilde adamın otobüsden indiğini gördüm. o esnada etrafımda çiçekler açtı, kelebekler filan uçuşuyordu, o derece yani. ohh be bu günde zehirlenmedik derken, dilimi ıssırmadığımı yada bir tahtaya vurmadığı farkettim kii, OLAMAZZZ...
ama iş işten geçmişti. yanımda başka biri vardı. bu adam soğan kokmuyordu. cebindeki paranın 50 kuruşuyla su almış içmiş abimiz. son kalan parasıylada metrobüse binmiş. yani tuvalete verecek parası kalmamış. ihtiyacınıda paçalardan sızma şeklinde koyu vermiş. böyle koku olamaz. gelen gideni aratırmış tamamda. böylesi olmaz be abii.... kendimi ilk durakda otobüsden attım, arkadan gelen otobüse bindim. solunum yollarım şu anda iyi. her bir şeyin kokusunu alabiliyorum. beni merak etmeyin :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aşağıdan "Anonim" seçeneğini seçerek isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz :)