12.28.2015

Severek bırakmak...

Seven bırakır mı ? Bırakır efendim.

Sevmek, karşındakine değer vermek değil miydi? Saygı göstermek değil miydi?

Giden daha mutlu olacağına inanıyorsa, bırakılır. Madem inanmış, madem güvenmiş bırakılır. Mutluluğa engel olmamak lazım. Madem inanmış "biz olursak daha mutlu oluruz" denmez ona. O zaman kadar anlamış olmalıydı zaten. 

Anlayamıyorum bıkmadan usanmadan yazma diyenlere yazanları. Olmuyor yazma işte, Konuşmak istemiyorum yazma işte. Başka birisi var gönlümde yazma işte. Yaptığın rahatsızlık vermekten başka hiç bir şey değil. Mutlu mu oluyorsun bunu yapınca ? Karşındakini rahatsız edince nasıl mutlu olabilirsin ki ? Nerede kaldı sevgi, saygı ?

Yazma diyen birisine emin misin diye sorulur. "Evet" cevabı alınırsa yazılmaz daha. Rahatsız edilmez. Karşıdakine saygın varsa yapmazsın bunu. Karşıdakini bırak kendine saygın varsa yapmazsın bunu.

Anlayın artık bunu. Zorla olmaz hiç bir şey.

Bıkmadan usanmadan yazıyorsunuz. Günlerce, haftalarca.... Arka arkaya mesajlar. Selam, merhaba, günaydın, uydun mu?, iyi geceler.... Yazmayın artık. Konuşmak istese yanıt alırsın zaten. Bayılıyorsunuz milleti rahatsız etmeye. Karşınızdakini geçtim, kendinizede mi saygınız yok lan ?

Ama abi seviyorum... Siktir lan ! Seni sevmeyeni sen ne halt yemeye seviyorsun?

Hint kumaşı mı kaldı oğlum bu devirde ?


1 yorum:

  1. Senin Gidşin Benim Bitişim Deyil Ama Senin Böyle Son Sevilişin.

    YanıtlaSil

Aşağıdan "Anonim" seçeneğini seçerek isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz :)