11.22.2012

Facebook Arkadaş Ekleme Çıkmazı...



Lan bu facebook da arkadaş eklemek ne sorun bir şey...
Ya yok be.. Her gördüğüne arkadaş isteği gönderip engellenenlerden bahsetmiyorum. Benim parmak basacağım nokta farklı.. Oda şöyle ki...

Erkekler tarafından alınan arkadaş isteklerini farklı bir teklif olarak algılayan kızlar var malesef...
Tamam tamam itiraf ediyorum !! Biz erkekler olarak facebook üzerinden arkadaşlık isteğimizi kabul eden her kızla ilişkiye giriyoruz. Oldu mu ? Oh be.. Söyledim rahatladım.

Şimdi siz buna inandınız mı? İnandıysanız lütfen blogu terk edin. Yoksa polis çağırmak zorunda kalacağım.

Art niyet besleyerek kızlara arkadaşlık isteği gönderenler tabi ki var yok değil. Ama her arkadaşlık isteği yollayan kişi sizinle sevişmek istiyor olamayabilir. En azından o istemiyor olabilir. Belki onun bir arkadaşı istiyordur orasını bilemem... Lan bu konu nereye gidiyor tövbe Bismillah.

Şimdi istek geldi. Acaba neden olabilir ? Bunları düşünelim.

Belki size bir şey soracak.
Belki bir tanıdığına ulaşmak için sizinle görüşmesi gerekiyor.
Belki ortak bir noktanız var ve bu konuda sosyal ağ üzerinden de bunu takip etmek istiyor.
Belki onun bir arkadaşı sizden hoşlanıyor ve arkadaşı aracılığıyla size açılmak istiyor.
Olamaz mı? Olabilir tabi ki. Son yazdığımı bir düşünün egonuz tatmin olmaz mı? Hoşunuza gider dimi :)

Hepsini geçtim belkide sizinle iletişim kurmaya çalışan kişi uzun zamandır aradığınız bir sorunun cevabını verecek size.

Başımdan geçeni anlatayım.
Zamanında patlattığım maillerin hayla şifrelerini sıfırlamaya çalışıyorlar. Lan o mail adresimi ben yıllar önce çaldım ve içerisinde sana ait gram bilgi kalmadı. Yıllar sonra neden bu mail adresinin peşine düştün ? Tamam eskiden patlatmak üzerine kafa yorarken artık uğraşanların mail adreslerini kendilerine geri vermek için uğraşıyorum ve mail sahibine ulaşmakta genel olarak facebook üzerinden mümkün.

Gene kızın biri boğuşuyor yok sıfırlama mailleri filan. Hadi tamam dedim vereyim şunun adresini.. Facebook üzerinden arattım çıktı. Hemen mesaj yaz söyle dimi. Ama bu mümkün değil. Neden mi?
Çünkü geri zekalı mesaj alımını kapatamış. Profiline bir şey yazamıyorum. Sadece arkadaş isteği açık. Bende arkadaş isteği yolladım. Ben yokken bir ara facebook a girip isteği onaylamış sonrada silmiş. Lan madem onayladın bekle bir derdimizi anlatalım. Sonra bu hanım kızımız yine başladı sıfırlama mailleri yollamaya.artık gına geldi günde gelen 40 mail den 10 tanesi buna ait. Sonunda bunun gibi düşünmeyen arkadaşları varmış ki bu kişiler üzerinden mail adresini kendisine verdim.
Sonra bunları da tek tek söyledim. Ekledim baktım tanımıyorum sildim. Çok özür dilerim. Sayfalar dolusu teşekkür ederim yazıları filan. Ne gerek var şimdi ? Ben o maili istesem vermeye bilirdim ki zamanında çalmak şimdiye göre geri vermekten daha kolaydı.

Kısaca şunu demek istiyorum ki. arkadaş isteği yollayan yada sizinle irtibata geçmeye çalışan kişiyi bir dinleyin lan bakalım ne anlatacak. Belki hayatın sırrını verecek....

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. azdıysa o eklesin sana ne oluyo lan ?

      Sil
    2. ahahaha bende bu cevabı bekliyordum D:

      Sil
    3. zaten sırf bunun için yazdın dimi yorumu :D
      ne cins bişeyssin sen lan :D sohbete come beybi.

      Sil

Aşağıdan "Anonim" seçeneğini seçerek isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz :)