9.14.2012

Aydan arsa almak isteyen ?


Yıldızları sattılar.. Sıra geldi aya..
Bunu da Nasa satıyor..
Yıldızın tapusu varmıdır bilmem ama aydan aldığın arsanın tapusu varmış..
Geçen televizyonda bir gerzek çıktı... Hea evet o malda almış.. Ne yapacaksa. Bende ondan duydum tapusu, koordinatı filan olduğunu...
Birde utanmadan eski ABD başkanı bilmem bilmem kim komşu filan diyor... 
Ahanda haber sitesinde şimdi buldum. Aynen yazıyorum..
Ay’dan arsa alan ünlüler arasında eski ABD Başkanı George Bush, Paris Hilton, Jennifer Lopez, Sharon Stone, Tom Cruise, Kim Bassinger ve Ay’dan 5 milyon dolarlık arsa alan ünlü Rus milyarder Roman Abramoviç de bulunuyor. Şu ana kadar dünyanın 172 ülkesinde 2.5 milyondan fazla kişi Ay’dan arsa satın aldı.
Ne olmuş yani ? Sen giderken Bush umu arayacaksın ? 
-Alo Bush.. Ben aya gidiyorum bir isteğin var mı?
-He benim arsaya da bak bakalım gece kondu filan yapmasınlar...
Aslında oradaki gece kondu olmaz sanırım "Her türlü kondu" filan olur galiba..

Lan ayı geçtim biz dünyadan aldık arsayı.. iki arsa arasından sadece yol geçiyor.. yolun diğer tarafında 15-16 katlı binalar var.. Bizim arsanın imarı yokmuş ! Aydaki arsanın kim bilir neleri yoktur..

Hadi arsayı aldın, oraya gittin... Hop dedi bir yaratık çıktı..
- Selam aylı !
- !! Sen kimsin lan ? (Aylı konuşur mu bilmem ama bu konuşan cinsmiş gibisinden)
- Bu arsa benim...
- Neresi kimin ?
- Üzerinde durduğun yer benim..
- Kim verdi lan ?
- Nasa..
- Nasa kim oğlum.. Biz tanımıyore.. Kimin malını kim kime satıyor ? Kaybol canım hadi yavrum hadi anam... (Ayda yaşıyor filan ama ağzı da iyi laf yapıyor ibnenin)

Hobaa arsa gitti... Ben olsam tandıklara çaktırmam. Varsın onlar orada arsam olduğunu sansınlar.. Gidecek halleri yok ya.. Yazlık da yapılmaz zaten...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aşağıdan "Anonim" seçeneğini seçerek isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz :)