7.25.2012

Yapma Bunu

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba :)
Geçenlerde başıma gelen bir olayı daha anlatayım...

Arabaya 2 gün ellemedik olmuş mu sana leş gibi.. Şunu yıkatayım diyerek benzinliğe girdim.
Yıkamacı arkadaş bir güzel köpürttü duruladı.. İşini iyi yapıyor insafsız :)
Sonra kurulamak için gölgeye yanaştım. Benden önce gelmiş biriside parlatma faslına geçmişti. Adamın altındaki palio.


Ben -Selam. Kolay gelsin.
Kişi Zade -Eywallah..



Aradan biraz zaman geçti. Cadde üzerinde 2 taksici birbirine girmiş. Benzin istasyonundaki herkesler olay yerine intikal etti. Meraklı milletiz anacım yapacak bir şey yok Gideyim mi, gitmeyeyim mi derken bir bakıp geleyim dedim. Baktım bir cacık olmaz bunlardan diyerek geldim geri aracın başına...
Sonra kıymetli abimiz geldi.. Olay bu noktadan sonra başlıyor (şimdiye kadar kafa ütüledik bundan sonrası daha hızlı geçecek :)


(Kişizade)-Ben hiç uğraşmıyorum. Geçenlerde bir taksici önümü kesti kimliği gösterince gitti.
(Ben)-Uğraştığına değmez boş ver.
-Çok kıllık yapanın plakasını alıyorum. Sabah 1.5 akşam 1.5 ceza kesiyorum. En son kafaya taktığım adam arabasını satmak zorunda kaldı ! (Kahkaha atasım var. Sallama be ziya :)
-Salla be abi uğraşma bırak gitsin.
-Bu arabalarda tutmadı..
-Efendim ?
-Toyo

tanın bu kasaları pek tutmadı..(bizimki)
-Normal bir aracın 5 sene üretimi yapılıyorsa bunun 2 sene üretimi yapıldı. Neye göre tutup tutmadı ?
-Bilmiyorum öyle diyorlar..
-İnternet de arama yaptım. Türkiye genelinde 7 tane bu araçtan satılık ilanı var.
-Tutmuyor işte. (IQ seviyesi bu sözünden sonra belirmeye başladı)
-Polis çevirmesinde ehliyet ruhsat kontrolünden sonra memur bana "satıyormusun ?" diye sordu. Marketin önünde adam arabanın önüne atlayıp "satıyormusun ?" diye sordu. Haylamı tutmadı be abi ?
-Bir arkadaşımda var bundan benimkinin arkasına yanaşamıyor. 1.8 motor var bunda. (palio)
-Bu kasaya göre güçlü motor koymuşlar.
-Tüplü mü bu ?
-Hayır benzinli. Tüp takılmadı hiç.

(Bu esnada camları kapattım. Camlarda film var :)
(kişizade)-Cam filmi yasak ama uyan yok.
(ben)-Neye göre yasak abi ?
-Kanunlar öyle.
-TüvTürk muayeneden geçiriyor.

-Geçmez. Geçen hafta birini çevirdim ceza yazdım. Adam polis arabalarında neden film var dedi. Bende hani bunda var mı dedim.
-Bir gün git muayene istasyonuna camları filmli bir araç bul takip et. Hafif kusur olarak geçecek.
-150 TL cezası var.
-3 Hafta önce bir avukatın arabasına camları filmli diye ceza yazmışlar. Avukat itiraz etmiş. Cezayı iptal etmişler.

-(yorum yok)
-Sen hangi karakolda görev yapıyorsun ? Burada mı ?

-Evet burada.
-Başkomiser .. ve ... yı tanıyorsundur ?
-(Dikkatlice bana bir baktı ve.. ) Hayır. Yeni göreve başladım ben burada.
-Yakında taşınırsınız o zaman. Tanışınca selamımı söylersin.

 Nasıl oldu bilmiyorum adam paspasları aldı topladı bagaja koydu. Kolay gelsin dedi gitti...


Sonuç olarak benim de tanıdığım polis abilerim var. Hiç bir zaman ceza yazarım arabayı satar, evi barkı toplayıp memlekete döner gibi laflar duymadım. Çünkü öyle insanlar değil.


Çevrenizde polis tanıdıklarını varsa bunu okutun da burada sözü geçen arkadaş gibi saçmalayıp kendisini küçük duruma düşürmesin :)

Mustafa Sandal ne güzel demiş..

"Çocuk mu gördün kandırdın. Garip mi gördün saldırdın. Cesaretin ne hoş ancak arkası bomboş. Arkası bomboş…"

Hem SEN BENİM KİM OLDUĞUMU BİLİYORMUSUN ? :p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aşağıdan "Anonim" seçeneğini seçerek isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz :)