1.15.2012

Can Bonomo konserinde izdiham yaşanmış..





Löynn !!

Eurovision şarkı yarışmasında bizi kimin temsil edeceğin

i bilmeyen kalmamıştır sanırım...
Hıı hııı evet.. Can BONOMO...

İzmir de konseri varmış.. Mekanın kapısında izdiham yaşanmış.

Lem bu adam konser veriyor, kapıda izdiham filan oluyor...
Bu güne kadar adını duymadığım zatı muhterem şarkıcı kardeşimizi bir ben mi bilmiyordum ?

Eğer öyleyse bir şeyleri atlamış olmalıyım.. Hatta bir kaç birşeyi..


Birde daha önceden konser için bilet alan 18 yaşından küçükler varmış. Onlarda konsere alınmamış.
Madem almıcaksınız neden bilet sattınız. Bide mekan alkollü deilmi ? Önce bileti sat. Sonrada "Kim Koydu Bu Çocukları Buraya?" de. :)

Ama bu durumdan şunu çıkarta bilirim..

18  yaş altı çocuklar bile Can BONOMO nun konserine gidecek kadar şahsiyeti tanıyor. Bi ben geri kaldım :(
Kötü oldum bak şimdi ...^^

2 yorum:

Aşağıdan "Anonim" seçeneğini seçerek isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz :)