8.09.2011

ufak kız..

Balkondan ufak biri atladı aşağıya.. Tamam panik yok !! Ev giriş katta olduğu için yaralanma olmadı.. Ama nereye gidiyor bu kız ?? "Hey küçük kız nereye" diyemedim, deli sanarlar diye.. Delilikte her ne kadar yüksek bir mertebe olsada. 

Nede olsa hemen hemen her delinin dudak ısırtacak bir hikayesi var. Adamlar boşuna delirmemiş. Adamlar dedimde aklıma geldi neden fazla deli kadın yok ? Çoğunluk erkek... Neyse konu saptı yine..


Küçük kız balkondan atladı ve hızlıca koşmaya başladı. Önceleri küçük olduğunu & kız olduğunu anlayamadım. Kendi kendime "Hırsız olmasın lan bu sakın?" diye sordum. Ama bu soruyu daha tam olarak kendime soramayı tamamlayamadan dışarıda oynayan 2 ufak erkek çocuğu gördüm. Meğersem kız onların yanına koşuyormuş. Evnden kaçtı kız !! Annesi çok kızacak. Küçük olduğumu düşünüyorumda bende kaçardım sanırım. Hatta ben kaçmayayım diye evimiz 10. katta olabilir. Ama yanına koşarak gidecek bir kız ? zor gibi... Hemde daha küçüğüm .. Küçükkende güzel kızlar vardı aslında.. Hatta ilk randevumu ilk okul 1. sınıfta vermiştim.. Eee o yaşta randevu verirsen yeni ev tabiki 10. katta olur.. Ah eşşek kafam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aşağıdan "Anonim" seçeneğini seçerek isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz :)