5.09.2011

Survivor Adası’ndan son haberler

DERYA: Karım bana sonuna kadar güvenir


Derya Büyükuncu’ya neden kadın yarışmacılarla yan yana gelmediğini sordum. Türkiye’de “Karısı kızdığı için kadın yarışmacılardan uzak duruyor haberleri çıktı” dedim. Derya şaşırdı, “Nasıl bu haberler yapılır. Karım bana sonuna kadar güvenir. Buradaki kızların hepsinin Derya Abi’siyim ben. Yan yana gelmediğimiz de doğru değil. Şimdi aynı evde kalıyoruz. İki lafımdan birinde Zehra’yı anıyorum ben...”
Nihat Doğan’dan siyasi mesaj
Adada kendini tecrit etmiş durumda. Biz gittiğimizde kendine yeni ev yapıyordu. Yine gözleri doldu, yine kendini “8’e karşı 1 kişiyim” diye tanımladı. “Aman Türkiye seçim sürecini kazasız belasız atlassın” diye de siyasi mesaj vermekten geri durmadı...
Haşlanmış muz
Kadın yarışmacıların hazırladığı haşlanmış muzu yedim. Deniz suyuyla kaynatıyorlar tuzlu olması için... Tadı hiç
fena değildi... Bunu söyleyince hepsi birden itiraz etti: “Haşlanmışı kızarmışı her gün muz yersen hiç öyle düşünmüyorsun...”
Özge Ulusoy: Bir ay bakıma gireceğim
Kadınların işi gerçekten zor adada. Gözüm Özge’nin ellerine takıldı: “Bu parmakların hali ne böyle.” Sonra fark ettim ki Asena’nın, Taçmin’in, Ebru’nun elleri de aynı şekilde. Tırnakların dibine kadar kir içinde. “Toprağı kazmaktan böyle oldu” dediler. Özge, “Döndükten sonra bir ay kendimi bakım merkezine kapatacağım”, Ebru “Uzun süre bakım lazım” derken Asena ekledi: “Ben kuaförde ne kadar uzun zaman harcadığımızı burada anladım.”
Özel günde adanın yaprakları sağ olsun!
Bir aydan fazla bakımsız kalan, ayna bile olmayan adada kadın yarışmacıların en çok merak ettiği kendilerinin nasıl göründüğüydü. Çektiğimiz her fotoğrafa bakmak istediler...
Kimi “Çok zayıflamışım”, kimi “Ay gulyabani gibi görünüyorum” dedi. Fotoğraflarda kilolu çıktığını düşünen Taçmin, “Özel durumlardan dolayı” deyince merak edip sordum, “Ne yapıyorsun özel günlerde” diye...
Asena hemen yanıt verdi: “Adanın yaprakları sağ olsun...”
DOMİNİK’TEN DÖNÜŞ YOLUNDAYIM. SON HABERLERİ YİNE İLK BENDEN DUYUN
Kızlar bana niye sarıldı
Adaya gelir gelmez yarışmacılarla sarılıp öpüştük. Kadın yarışmacıların hemen hepsinin ilk tepkisi “Parfüm kokusunu özledik” oldu. Hatta Ebru Destan, “Parfüm kokulu erkeğe sarılmayı özledim” diyerek defalarca boynuma sarıldı.
Fareleri havlayarak kovalıyoruz
Taner’in tek başına kaldığı baraka adadakiler içinde en iyisi. “Geceleri kocaman fareler geliyor. Önce Nihat’la miyavlayarak kovalıyorduk. Sonra havlarsak daha çabuk kaçacaklarını söylediler. Şimdi Nihat’la geceleri havlayarak fareleri kovalıyoruz.”
Adanın kralı benim
“Gördün abi bana nasıl saldırdığını Pascal’ın... Ama biz Türk’üz bizde kaçmak yok, dinlemem ben öyle Fransız falan... Hak etmişti bunu... Bak şimdi adada Pascal yok ama ben varım. ‘Adanın kralı Nihat’ diye yaz abi.”
Bu Pascal için
Asena adada aldı baltayı eline, “Bu Ceyda için... Bu Pascal için... Bu adadaki bütün kızlar için...” diyerek indirdi kütüğün üstüne...
TÜRKİYE’DEN KİM NEYİ MERAK ETİ?
TANER
Kim şampiyon oldu?
Taner ligde durumun ne olduğunu sordu. Lider kim diye merak etti, puan durumunu öğrenmek istedi.
ÖZGE
Yeni siyasi skandal var mı?
Seçim süreci nasıl gidiyor? Kaset falan gibi yeni bir siyasi skandal var mı?
DERYA
Bizim için ne diyorlar?
Türkiye’de bu yarışmayla ilgili yorumlar ne? Seyirciler bizim hakkımızda neler diyor?
NİHAT
Galatasaray’ın başkanı kim?
Adnan Polat’ın yeniden aday olup olmayacağını sordu. En güçlü adayın kim olduğunu merak etti...
EBRU
Magazinde yeni aşk var mı?
Magazin dünyasında neler oluyor? Yeni aşk var mı, kim kimle beraber, kim ayrıldı?
TAÇMİN
Yaz geldi mi?
Türkiye’de hava durumu nasıl? Yaz geldi mi, deniz mevsimi açıldı mı?
ASENA
Albüm satışları nasıl?
Türkiye’de müzik piyasası ne alemde? Albüm satışları nasıl? Benim albümün satışları nasıl acaba?..
TEFİK
Seyircinin favorisi kim?
Seyircinin yarışmadaki favorisi kim? Seyirciler en çok kimi beğeniyor, kimi destekliyor...

@Hürriyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aşağıdan "Anonim" seçeneğini seçerek isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz :)