5.19.2011

Model - Bir Melek Vardı

Karakol dizisindeki yabancı bir parçayı ararken şans eseri rasladım bu parçaya. Ses güzel, yorum güzel, beste güzel :) daha ne olsun :)



Şarkının sözleri...


Bir melek vardı
Aşkı fısıldardı
Elimde o büyülü ellerin hayali kaldı
Uyku imkansız
Umut vicdansız
Güneş bile dedi ki kendine doğmak anlamsız


Ağladım delice
Elimde boş bir şişe
Kutladım bu gece
Sarılmanı başka kollara

Yapayalnız bir çare
Ölüyorsam kime ne?
Benzedim bu gece yine boş sokaklara

Bir melek vardı
Aşkı fısıldardı
Elimde o büyülü ellerin hayali kaldı
Uyku imkansız
Umut vicdansız
Güneş bile dedi ki kendine doğmak anlamsız

Ağladım delice
Elimde boş bir şişe
Kutladım bu gece
Sarılmanı başka kollara

Yapayalnız bir çare
Ölüyorsam kime ne?
Benzedim bu gece yine boş sokaklara 


Parça zaten karakol dizisininde çıktıkdan sonra iyicene yayılmış..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aşağıdan "Anonim" seçeneğini seçerek isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz :)