3.07.2011

digiturk belası







yıllar önce indirimli dediler allem kulem ettiler digitürk bağladılar evimize. ilk zamanlar güzeldi. sonra kanallar yavaş yavaş kapanmaya başladı. en sonunda elimizde kala kala normal analog yayında izleye bildiğim kanallar kaldı sadece. dedik sinama salonundan film izleyelim. o zamanlar ayda bir defa sinema salonlarından ücretsiz film izleme hakkımız vardı. ama fatura gelince ücretsiz olmadığını anladık :)


artık gına geldi kapattıralım dedik. kapanması için talimatta bulunmamıza rağmen 2 ay daha fatura ödedik. kapansın diyoruz tamam diyorlar ne ilgilenen var ne bir şey. sonra aldım digiturk cihazını koltuğumun altına gittim firmaya kavga dövüş cihazı bırakıp aboneliğimi kapattırdım. artık digitürk e bulaşmam. bulaşmadıkcada bana bir zararı dokunmaz diye düşünürken yıllar sonra blogger ın kapanış nedeni olarak piyasaya çıktı. he bu işte google ın suçu yokmu ? digiturk yetkililerinin söylediğine göre defalarca mail atılmış. iletişime geçmeye çalışılmış ama google dan dönüş yapılmamış. sonra ilgili davanın dökümanlarına ulaşıyoruz & davada kapantılması istenen sadece illegal yayın yapan 1-2 blog sitesi değil blogger ın komple kapatılması isteniyor. bu istek onaylanıyor. sonuç burdayız. ceza illegal yayın yapan kişileremi kesildi ? hayır. 2 insan hırsız diye bütün insanları hapse attılar. bu yasanın gözden geçirilmesi gerekiyor.


digiturk günahım kadar sevmiyorum seni. bilgi amaçlı danışan kişilere hiç olumlu konuşmadım, konuşmayacağımda.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aşağıdan "Anonim" seçeneğini seçerek isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz :)