2.19.2011

Yusuf Güney - Unut Onu Kalbimmm





 unutmakla ilgili şarkılar... kendimize acı çektirmeyi seviyoruz sanırım... unutmakla ilgili, ayrılıkla ilgili şarkılar dinleyince, unutamadıklarımızı geçtim, muhabbet esnasında adını bile hatırlayamadığımız kişileri hatırlıyoruz. bu şarkılar her ne kadar gereksiz kişileri hatırlatıp acıda çektirse, ruhumuzu okşuyor sanırım....


Yusuf GÜNEY'in Unut Onu Kalbim şarkısıda bunlara örneklerden biri. güzel beste & Yusuf GÜNEY yorumu birleşince harika bir yapıt çıkmış... tbrkler :)


 Şarkının Sözleri ;
Akıl almaz, geçilmez karmaşık bir yolda
Yürüdüm, yürüdüm bir baktım
Nerdeyim ben şimdi?

Gittiğin geceyi unutmadım


Daraldım, bunaldım, kendime küstüm
Herşeyden geçtim
Lanet olsun, aşk uzak dursun
Hiçbir sevda senin kadar değerli değil
Başın dik dursun

Bana aşkı haram edip hala gülüyorsa
Küçülmeyi gurur sayıyorsa
Zalimin gönlü oluyorsa
Unut onu kalbim offf
Hayırsızın önde gideniyse
Benden gidip bana dönmediyse
Yalanmış herşey ne dediyse
Unut onu kalbim offf

Gittiğin geceyi unutmadım
Daraldım, bunaldım, kendime küstüm
Herşeyden geçtim
Lanet olsun, aşk uzak dursun
Hiçbir sevda senin kadar değerli değil
Başın dik dursun

Bana aşkı haram edip hala gülüyorsa
Küçülmeyi gurur sayıyorsa
Zalimin gönlü oluyorsa
Unut onu kalbim offf
Hayırsızın önde gideniyse
Benden gidip bana dönmediyse
Yalanmış herşey ne dediyse
Unut onu kalbim offf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aşağıdan "Anonim" seçeneğini seçerek isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz :)