2.18.2011

teknik servis diyaloğu.. özledim yaw :)

çalıştığım bir teknik servisi arıyan müşteri ;
- merhaba
-merhaba. nasıl yardımcı olabilirm ?
- sizin firmanızdan bir sinema sistemi satın aldım. bilgisayarımı formatlayınca ses çıkmaz oldu. kutusuna baktım cd de yoktu. koymayı unutmuşsunuz.
-beyfendi sinema sistemlerimizin zaten cd ye ihityacı yoktur. bilgisayarınızın ses kartı sürücüsü yüklenmemiştir.
-ses kartı diyorsunuz. onun cd sini nerde bulabilirim.
-burada bulamayacağınız kesin.


farklı bir şirketin müşteri hizmetleri hattı.

-iyi günler ben X nasıl yardımcı olabilirm ?
-kolay gelsin. firmanızdan müzik seti aldım ama ses çıkmıyor.
-tabi hanfendi yardımcı olayım. hoparlörleri müzik setinize bağladınızmı ?
-tamam bir saat sonra getiriyorum müzik setini.


tekrar call center...

-bilgisayarımın arkasında 2 tane ekran kartı çıkışı var. iki ekran bağladım ama ikisi birden çalışmıyor.

-beyfendi iki çıkıştan aynı anda görüntü alamazsınız.
-peki kabloları kesip birbirine eklesem olmazmı ?
-tabiki. hatta az daha kasarsanız şirinleri bile görebilirsiniz.
-efendim. anlayamadım?
-arkadaşa aktarıyorum hatta kalın. Dıtt Dıtt Dıtttt.....Dıtt Dıtt Dıtttt.....Dıtt Dıtt Dıtttt.....

ne günlerdi be :) özledim yaw :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aşağıdan "Anonim" seçeneğini seçerek isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz :)